Reklāmas atdeves, jeb reklāmguvuma optimizācija

No Comments

Kas ir reklāmguvums?

Darbība, kas tiek reģistrēta, kad lietotājs mijiedarbojas ar jūsu reklāmu vai bezmaksas produkta ierakstu (piemēram, noklikšķina uz teksta reklāmas vai skata videoreklāmu) un pēc tam veic darbību, kuru esat definējis kā vērtīgu savam uzņēmumam, piemēram, veic pirkumu tiešsaistē vai sazinās ar jūsu uzņēmumu, izmantojot mobilo tālruni. / Google

Kas ir reklāmguvuma optimizācija?

Pakalpojums, kuru sniedz digitālā marketinga aģentūras, kā piemērām Interlink. Šī pakalpojuma mērķis ir veikt pārdošanas kanāla analīzi, lai piedāvātu risinājumus, lai iegūtu no apmaksātas reklāmas lielāku atdevi. Šis pakalpojums ir īpaši svarīgs un nepieciešams tiem, kas reklāmās tērē naudu, bet neiegūs neko pretī, ne apmeklētājus veikalā, ne apmeklētājus tiešsaistes saitē, zvanus.

Piemēri:

  1. Interneta veikals vēlas gūt vairāk pārdošanas gadījumus, tādēļ nolemj ieguldīt 100eur katru dienu Google reklāmās, lai piesaistītu vairāk apmeklētājus. Rezultāts pēc viena mēneša un 3000eur iztērētiem reklāmā bija apbēdinošs, kopā uzņēmums saņēma 36 pārdošanas gadījumus, kur viens pirkums ir 10eur vērts. Kopā uzņēmums zaudēja aptuveni 2600eur. Kāpēc tā? Galvenokārt interneta veikals bija slikti funkcionējoš un mobilajam ierīcēm, vienīgā maksājuma metode bija ar bankas pārskaitījumu, saitē nebija pievienots kontakttālrunis viegli redzamā vietā un reklāma tika nepareizi uzstādīta.
  2. Uzņēmums gūst klientus parakstot līgumu caur tālruņa zvanu, piemērām uzņēmums, kas caur telemarketingu tirgo televīzijas pakalpojumus. Reklāmguvus šajā gadījumā ir atkarīgs no personas, kas veic pārdošanu, to ietekmē sarunas satura plāns, pārdevēja ticība pakalpojuma kvalitātei un citi faktori, kas ir tieši saistīti ar pārdevēju. Reklāmas guvuma optimizācija šajā gadījumā tiek veikta analizējot pārdevēja sarunu ar klientu un atzīmējot lietas, kas tiek darītas nepareizi.

Kāpēc reklāmas atdeves optimizācija ir svarīga?

Galvenokārt, jo tā palīdzēs iegūt lielāko atdevi no tava ieguldījuma skatoties uz atdevi, tu vari ieguldīt 1eur un saņemt atpakaļ 2eur, bet tik pat labi tu vari no šī ieguldījuma saņemt pat 10eur, ja viss tiek darīts pareizi un pakalpojums vai prece tiešām to ir vērta.

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts

Leave a Comment